יותר מ-9 מיליארד על רכישות אונליין – על הרגלי הרכישה שלנו ברשת

הבחירה בביצוע רכישות אונליין במקום רכישות פיזיות בחנות עצמה, הופכת נפוצה יותר ויותר, ואולי בצדק – בעוד הבחירה לרכוש מוצר בחנות פיזית מגבילה את הצרכן ביכולת השוואת המחירים, ובבחירת המותג או סוג המוצר שהוא רוכש – רשת האינטרנט מציעה השוואת מחירים בקליק, מגוון אין סופי של מוצרים מכל סוג, הזמנת מוצרים מכל מקום בארץ או … המשך לקרוא יותר מ-9 מיליארד על רכישות אונליין – על הרגלי הרכישה שלנו ברשת